• gratis verzenden* met uitzondering van SALE
  • VIP Service postcode 7311 t/m 7339
Uw filters
Terug naar overzicht

Ik heb een bestelling geplaatst, maar heb na mijn bestelling geen e-mail met informatie ontvangen. Hoe ontvang ik deze alsnog?

Mogelijk is de bestelbevestiging e-mail in de spam-folder van je e-mailbox terecht gekomen. Mocht u het bericht echt niet hebben ontvangen, stuur dan vanaf het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt gedaan een e-mail naar [email protected]. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

Om er zeker van te zijn dat onze emails niet in uw spam-folder belanden kunt u ons emailadres [email protected] ook toevoegen aan uw lijst met vertrouwde contacten.

Wilt u liever teruggebeld worden? Noteer dan in deze mail uw telefoonnummer. 
  • gratis verzenden* met uitzondering van SALE
  • VIP Service postcode 7311 t/m 7339
  • 14 dagen bedenktijd

Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Bekijk ons cookiebeleid.